<< Kliknutím ukázať obsah >> Pracovné postupy vo webovom portáli > Reklamácie |
Stránka portálu slúži na zobrazenie zoznamu údajov zaevidovaných reklamácií v systéme.
Navigácia
Používateľ vyvolá funkčnosť z navigačného menu Reklamácie -> systém sprístupní formulár Reklamácie.
Vo formulári má používateľ možnosť volať dostupné operácie umiestnené nad záznamami. Dostupné operácie môžu byť volané individuálne pre aktuálny záznam alebo hromadne pre vybraný zoznam záznamov:
➢ - kliknutím na tlačidlo systém zobrazí formulár Reklamácie v režime pridania novej reklamácie.
➢ - pomocou tlačidla je možné zadať filtrovacie kritériá v dialógu Filter tabuľky a na základe nich získať zoznam záznamov s novým obsahom v tabuľke.
➢ - tlačidlá umožňujú vyexportovať zoznam tabuľky do XLSX, CSV súboru.
Nasledujúci opis obsahuje vysvetlenie vybraných položiek formulára Reklamácie:
➢Prvý stĺpec - poradové číslo záznamu.
➢Operácie:
• Prezrieť záznam - kliknutím na ikonku systém zobrazí formulár Reklamácie v režime prezerania.
• Modifikovať záznam - kliknutím na ikonku systém zobrazí formulár Reklamácie v režime modifikácie.
➢ID - identifikačný kód záznamu reklamácie.
➢Stav - (Zadaná, Riešená, Potrebný zásah zadávateľa, Ukončená zadávateľom, Vyriešená, Zamietnutá, Zamietnutá a postúpená).
➢Obdobie od - začiatok reklamovaného obdobia.
➢Obdobie do - koniec reklamovaného obdobia.
➢Zadávateľ - zadávateľ reklamácie.
➢Zadávateľ (EIC) - identifikátor zadávateľa.
➢Dátum podania - dátum a čas podania reklamácie.
➢Riešiteľ - riešiteľ, ktorému bolo pridelené riešenie reklamácie.
➢Predp. uk. - predpokladaný termín ukončenia reklamácie.
➢Skutočné uk. - skutočný termín ukončenia reklamácie.
➢Modifikácia - dátum a čas modifikácie reklamácie.
➢Modifikoval - meno používateľa, ktorý reklamáciu modifikoval.