Reklamácie

<< Kliknutím ukázať obsah >>

Pracovné postupy vo webovom portáli > Reklamácie

Stránka portálu slúži na zobrazenie zoznamu údajov zaevidovaných reklamácií v systéme.

 

Navigácia

 

Používateľ vyvolá funkčnosť z navigačného menu Reklamácie -> systém sprístupní formulár Reklamácie.

 

Reklamacie

 

Vo formulári má používateľ možnosť volať dostupné operácie umiestnené nad záznamami. Dostupné operácie môžu byť volané individuálne pre aktuálny záznam alebo hromadne pre vybraný zoznam záznamov:

 

Tlacidlo_Vytvorit - kliknutím na tlačidlo systém zobrazí formulár Reklamácie v režime pridania novej reklamácie.

Tlacidlo_Filter_tabulky - pomocou tlačidla je možné zadať filtrovacie kritériá v dialógu Filter tabuľky a na základe nich získať zoznam záznamov s novým obsahom v tabuľke.

 

Filter_tabulky_Reklamacie

 

Tlacidlo_Excel_CSV - tlačidlá umožňujú vyexportovať zoznam tabuľky do XLSX, CSV súboru.

 

Nasledujúci opis obsahuje vysvetlenie vybraných položiek formulára Reklamácie:

 

Prvý stĺpec - poradové číslo záznamu.

Operácie:

Ikonka_Prezriet_zaznam Prezrieť záznam - kliknutím na ikonku systém zobrazí formulár Reklamácie v režime prezerania.

Ikonka_Modifikovat_zaznam Modifikovať záznam - kliknutím na ikonku systém zobrazí formulár Reklamácie v režime modifikácie.

 

ID - identifikačný kód záznamu reklamácie.

Stav - (Zadaná, Riešená, Potrebný zásah zadávateľa, Ukončená zadávateľom, Vyriešená, Zamietnutá, Zamietnutá a postúpená).

Obdobie od - začiatok reklamovaného obdobia.

Obdobie do - koniec reklamovaného obdobia.

Zadávateľ - zadávateľ reklamácie.

Zadávateľ (EIC) - identifikátor zadávateľa.

Dátum podania - dátum a čas podania reklamácie.

Riešiteľ - riešiteľ, ktorému bolo pridelené riešenie reklamácie.

Predp. uk. - predpokladaný termín ukončenia reklamácie.

Skutočné uk. - skutočný termín ukončenia reklamácie.

Modifikácia - dátum a čas modifikácie reklamácie.

Modifikoval - meno používateľa, ktorý reklamáciu modifikoval.