Modifikácia reklamácie

<< Kliknutím ukázať obsah >>

Pracovné postupy vo webovom portáli > Reklamácie > Modifikácia reklamácie

Stránka portálu slúži na modifikáciu údajov existujúcej reklamácie, ktoré sú prístupné zmenám.

 

Navigácia

 

Používateľ vyvolá funkčnosť z navigačného menu Reklamácie -> systém sprístupní formulár Reklamácie -> v stĺpci Operácie kliknutím na ikonku Ikonka_Modifikovat_zaznam "Modifikovať záznam" systém zobrazí formulár Reklamácie v režime modifikácie.

 

Modifikacia_reklamacie

 

Vo formulári má používateľ možnosť volať dostupné operácie umiestnené nad záznamami:

 

Tlacidlo_Navrat_naspat_na_zoznam - stlačením tlačidla systém umožní používateľovi po upozornení návrat naspäť na zoznam.

Tlacidlo_Ulozit - stlačením tlačidla sa potvrdia a uložia údaje, súčasne na krátku dobu systém zobrazí potvrdzujúci oznam o úspešnej aktualizácii údajov.  

Tlacidlo_Pridat_prilohu - stav (vyriešená), príloha umožňuje poskytnúť doplňujúce informácie, ktoré sa týkajú reklamácie (napr. vlastné logy, výpisy z databáz, vlastné výpočty a pod.). Priložiť je možné len jeden súbor. Pomocou voľby "Pridať prílohu" systém otvorí dialógové okno Nahratie súboru.

 

Nasledujúci opis obsahuje vysvetlenie vybraných položiek záložky Všeobecné údaje:

 

Sekcia Základné údaje:

Začiatok obdobia - začiatok reklamovaného obdobia. Možnosť výberu z kalendára Kalendar.

Koniec obdobia - začiatok reklamovaného obdobia. Možnosť výberu z kalendára Kalendar.

Dátum podania reklamácie - štandardne nastavený aktuálny deň.

Sekcia Riešenie reklamácie:

Stav - (Zadaná, Riešená, Potrebný zásah zadávateľa, Ukončená zadávateľom, Vyriešená, Zamietnutá, Zamietnutá a postúpená).

Dátum predpokladaného ukončenia - dátum, kedy sa dá predpokladať ukončenie reklamácie. Vyplnený je automaticky v zmysle legislatívy na základe dátumu podania reklamácie a legislatívne definovanej lehoty pre vysporiadanie reklamácie (definované pre všetky typy predmetov reklamácie).

Dátum ukončenia reklamácie - dátum a čas ukončenia reklamácie (zamietnutie alebo akceptácia/vyriešenie reklamácie).

Poznámka - text poznámky k reklamácii (max. 1024 znakov), ktorá je prístupná len pre používateľovi v rolách Operátor, Administrátor.

Riešiteľ - identifikácia priradeného riešiteľa reklamácie. Ide o časovo závislý údaj, v rámci životného cyklu. Reklamáciu môže riešiť viacero riešiteľov.

Sekcia Komunikácie:

História komunikácie - história opisujúca priebeh procesu reklamácie, napr. v prípade zamietnutia ide o opis dôvodu zamietnutia reklamácie.

Sekcia Kontaktné údaje zadávateľa:

Meno a priezvisko kontaktnej osoby - meno a priezvisko kont. osoby.

E-mail - emailová adresa kont. osoby.

Telefón - telefóne číslo kont. osoby.

Sekcia Informácie o zázname:

Kód - identifikačný kód záznamu reklamácie.

Vytvoril - meno zadávateľa reklamácie.

Dátum vytvorenia - dátum vytvorenia.

Modifikoval - meno používateľa, ktorý reklamáciu modifikoval.

Dátum modifikácie - dátum modifikácie.

 

Záložka Prílohy - potrebné je zvoliť operáciu Pridať prílohu.

 

Prezeranie_reklamacie_zalozka Prilohy2

 

Opis položiek:

 

Prvý stĺpec - poradové číslo záznamu.

Operácie - ovládanie aplikácie je uľahčené sadou ovládacích tlačidiel:

Ikona_Stiahnut_subor Stiahnuť súbor - kliknutím na ikonku systém zobrazí štandardný systémový dialóg pre preberanie súboru špecifický podľa operačného systému a typu internetového prehliadača.

Ikonka_Vymazat_zaznam Vymazať záznam - kliknutím na ikonku systém vyzve používateľa, aby potvrdil svoj úmysel vymazať aktuálny súbor prílohy.  

 

Názov súboru - názov a typ prílohy (.txt, .docx, .xlsx, .jpg atď.) definovaný zadávateľom reklamácie. Pokiaľ nie je definovaný, za názov prílohy sa dosadí názov súboru prílohy.

Veľkosť súboru (KB) - veľkosť súboru v KB na 2 desatinné miesta (max. 10 MB).

Vytvoril - meno zadávateľa súboru.

Dátum vytvorenia - dátum a čas vytvorenia prílohy.